“Застосування освітніх платформ для організації безперервного професійного розвитку лікарів” – тези, які ми підготували для Х Міжнародної науково-практичної конференції “Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти”, на базі Білоцерківського інституту неперервноїпрофесійної освіти ДЗВО “Університет менеджменту освіти” НАПН України.

Серед основних напрямів роботи:
– роль освіти дорослих у відновленні суспільства в умовах воєнного стану;
– інноваційні практики у формальній, неформальній та інформальній освіті: зарубіжний досвід;
– індивідуально- психологічні особливості навчальної мотивації у здобувачів освіти;
– використання новітніх технологій навчання в андрагогіці;
– реалізація інклюзивної освіти в професійно-технічних навчальних закладах: виклики та можливості;
– гуманізація навчальних процесів у системі професійної підготовки: інноваційні підходи та стратегії;
– інноваційні підходи до організації професійної перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців;
– психологічний вплив воєнного часу на процеси навчання дорослих: виклики та стратегії підтримки.

Освіта дорослих нині стає одним із найбільш суттєвих чинників, що сприяють  економічному зростанню країни та певною мірою гарантують соціальну стабільність, забезпечує розвиток інститутів громадянського суспільства.

Андрагогіка, як наука про освіту дорослих, є напрямом сучасної педагогіки, що враховує особливості потреб, можливостей та інтересів дорослих-учнів. У сучасному світі розвиток технологій суттєво впливає на всі сфери життя, включаючи освіту. Інноваційні підходи у навчанні дорослих з використанням цифрових інструментів значно підвищують ефективність навчального процесу та сприяють задоволенню різноманітних освітніх потреб.

Безперервний професійний розвиток (БПР) лікарів є основою для підтримки високої якості медичних послуг та адаптації до сучасних викликів у системі охорони здоров’я. Сучасна медицина стрімко розвивається, вимагаючи від лікарів постійного оновлення знань, вдосконалення навичок і впровадження новітніх методів.