“Застосування освітніх платформ для організації безперервного професійного розвитку лікарів” – тези, які ми підготували для Х Міжнародної науково-практичної конференції “Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти”, на базі Білоцерківського інституту неперервноїпрофесійної освіти ДЗВО “Університет менеджменту освіти” НАПН України.
Освіта дорослих нині стає одним із найбільш суттєвих чинників, що сприяють економічному зростанню країни та певною мірою гарантують соціальну стабільність, забезпечує розвиток інститутів громадянського суспільства.
Андрагогіка, як наука про освіту дорослих, є напрямом сучасної педагогіки, що враховує особливості потреб, можливостей та інтересів дорослих-учнів. У сучасному світі розвиток технологій суттєво впливає на всі сфери життя, включаючи освіту. Інноваційні підходи у навчанні дорослих з використанням цифрових інструментів значно підвищують ефективність навчального процесу та сприяють задоволенню різноманітних освітніх потреб.
Безперервний професійний розвиток (БПР) лікарів є основою для підтримки високої якості медичних послуг та адаптації до сучасних викликів у системі охорони здоров’я. Сучасна медицина стрімко розвивається, вимагаючи від лікарів постійного оновлення знань, вдосконалення навичок і впровадження новітніх методів.
Залишити відповідь